تبلیغات

در دهه اخير جهان شاهد حضور فعال و پرفروغ رسانه اي نو و فراگير بود . اين رسانه نو مجموعه سايت هائي بودند كه به مدد شبكه گسترده اينترنت شروع به فعاليت نموده و به سرعت جايگاه خود را در ميان رسانه هائي همچون تلويزيون ،روزنامه ،مجلات و… پيدا كرده و روز به روز سهم بيشتري را در اين ميان به خود اختصاص مي دهند .
رسانه هاي اينترنتي نسبت به ساير رسانه ها داراي مزاياي گوناگوني هست ولي مهمترين اين مزايا دو طرفه بودن آن مي باشد. در رسانه هائي همچون تلويزيون و روزنامه اطلاعات بصورت يكطرفه به مخاطب عرضه مي شود و هيچ گونه بازخوردي از آمار مخاطبين و يا نظرات ايشان وجود ندارد ، حال آنكه در اينترنت ارتباط دوطرفه بوده و بصورت هوشمند برقرار مي گردد.
حضور فعالان بخش توليد و بازرگاني در اينگونه سايتها نيز امروزه از اهميت بسزائي برخوردار شده ، چرا كه امكانات خاص اينترنت بعلاوه ساير خواص ديگر رسانه ها موجب گرديده است تا تبليغات و يا هرگونه حضور در اينترنت تاثير گذاري فوق العاده اي براي شركتها در برداشته باشد.
امید است شما نیز همچون سایر مدیران موفق که به امر تبلیغات موثر اهمیت به سزائی می دهند، با حضور در این رسانه، شاهد توسعه و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان خود باشید.

با ما در تماس باشید: info@honaroma.ir