مجازی

ایجاد قابلیت پشتیبانی سایت! بشتابید و استفاده کنید! ;)

سلام دوستان

برای تجربه و حس بهتر شما عزیزان و ارتقای سایت، بخش پشتیبانی را راه اندازی کرده ایم تا با کمک شما، مشکلات احتمالی را در سریعترین و بهترین حالت ممکن، رفع کنیم.

در ادامه، شیوه استفاده از این قابلیت را خدمت شما آموزش می دهیم:



 

از منوی حساب کاربری، گزینه پشتیبانی را انتخاب نمایید.



 

همان طور که می بینید، اگر وارد حساب کاربری خود نشده باشید، نمی توانید این بخش را مشاهده کنید. پس حتما اطلاعات کاربری خود را ثبت کنید و وارد سایت شوید.



 

پس از ورود و برای بار اول، این صفحه را به شکل بالا مشاهده می کنید.

گزینه گزارش مشکل را انتخاب کنید.



 

حالا صفحه بالا را مشاهده می کنید. در این صفحه می توانید گزارش مشکل خود را اعلام نمایید. گام به گام با هم مراحل بالا را انجام می دهیم.

در ابتدا، موضوع را ثبت کنید.



 

حالا گزارش مشکل را به طور کامل در این بخش شرح دهید.



 

نمونه ای از گزارش مشکل یکی از مخاطبان در تصویر بالا آمده است.



 

در این بخش موضوع خود را به دقت از میان موضوعات اعلامی، انتخاب کنید.



 

در این بخش، اهمیت موضوع خود را اعلام نمایید.



 

اگر برای گزارش خود، فایل و ضمیمه ای مدنظر دارید، می توانید بارگزاری نمایید.

بعد از انجام همه موارد بالا، گزینه ثبت گزارش را انتخاب نمایید.



 

بعد از ثبت گزارش، صفحه بالا را مشاهده می کنید.

همان طور که ملاحظه می کنید، صفحه گزارش شما نمایش داده می شود، موضوع انتخابی و گزارش اعلامی شما در این صفحه نمایان است.



 

و در ادامه، می توانید اگر مشکل جدیدی برخورد کرده اید، آن را نیز به عنوان یک پاسخ، اضافه کنید و ثبت کنید.



 

بعد از ثبت گزارش، در صفحه پشتیبانی مشاهده می کنید که وضعیت گزارش شما، جدید می باشد.

یعنی به تازگی این گزارش توسط شما ثبت شده است و هنوز توسط مدیران سایت، مشاهده نگردیده و پاسخی برای آن ثبت نشده است.

برای این منظور، می بایست کمی صبر کنید تا این گزارش مشاهده و پاسخ لازم ارائه گردد.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه گزارش مشکل جدید، مشکل دیگری را نیز گزارش نمایید.

 



 

پس از زمان کوتاهی، گزارش شما توسط پشتیبان سایت، مشاهده گردیده و پاسخ لازم ارائه شده است.

برای آگاهی از این منظور، می بینید که وضعیت گزارش شما تغییر کرده و به پاسخ راهنمای سایت، مبدل شده است.



 

با انتخاب گزارش تان، مشابه تصویر بالا، هم وضعیت گزارش را مشاهده می کنید، هم پاسخی که راهنمای سایت اعلام کرده است.



 

در ادامه می توانید پاسخی یادداشت کرده و اگر جواب لازم را گرفته اید، گزینه بستن این گزارش را انتخاب کنید و پاسخ را ثبت کنید.

با این کار، این گزارش بسته می شود و کار پیگیری آن به پایان می رسد.



 

بعد از این عملیات، پیام بالا را مشاهده می کنید.

البته هر زمانی، اگر این موضوع که گزارش کردید، دوباره مشکلی داشت یا اتفاق دیگری افتاده بود، می توانید دوباره آن را باز کنید و اعلام گزارش نمایید.



 

و در نهایت، اگر مشکل حل شد و گزینه بستن را انتخاب کردید، وضعیت گزارش شما به شکل بالا در می آید و این عملیات این گزارش به پایان می رسد.

 

 

موفق باشید و سربلند 🙂

درحال ارسال
امتیاز کاربران
۰ (۰ رای)
برچسب ها
نمایش بیشتر

هنروما

هنروما، آموزش هنر برای همه هنردوستان :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن